2010. április 10., szombat

Lejárás No.1/2

Na, befutottunk.
Mindenki megvan, többé kevésbé egyben. Néhánynak be van satírozva pár alkatrésze, de beérkezett a célba mindenki. Amikor reggel kitettem őket zuhogó esőben, kicsit aggódtam. pár órával később az esőbe kis jégdarabok is kerültek... A hőmérő 3°C-t mutatott...
A táj gyönyörű. Én közben nem vesztegettem az időmet, felvettem a kapcsolatot a Mária Út helyi megbízottjával, aki nagyon nyitott volt, szinte fáradhatatlan érdeklődéssel meséltetett engem a BÚról. Több tippet is adott, hogy kikkel vegyük fel a kapcsolatot, egészen odáig jutottunk, hogy melyik szakaszokat kell nyáron felfestenünk. Addig még sok munka van, hatósági engedélyezések és egy helybéli csapat is kell adott időben, jó helyen, de a jelen helyzet bíztató :-):-)
Rokkert este 9-kor vaksötétben szedtük össze csuromvizesen. A többiek sem voltak túl szárazak... Legmélyebb tisztelet a lejáró csapaté: Kata, Zsu, Rita, Janó, Jenci és Rokker. Mindenki beleadott apait anyait!
A részletes beszámolókat később bemásolom ide.
Mindenkinek jó éjt!
Oli bácsi és a :-):-) haverok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése